SIEĆ REKLAMOWA

SIEĆ REKLAMOWA

Dzięki sieci reklamowej (banerowej) jesteś w stanie dotrzeć z przekazem reklamowym do setek tysiecy witryn, aplikacji i filmów. Określając typ kierowania na podstawie tematów, zainteresowań, miejsc docelowych, demografii, system Google Ads wyświetli Twoją reklamę w swojej sieci.

Jakie wyróżniamy metody kierowania?

Kierowanie na miejsca docelowe

Dzięki temu typu kierowania sami określamy na jakich witrynach Twoje reklamy mają się pojawiać. Masz pewność, że Twoje reklamy nie trafią do przypadkowych osob. Istnieje również możliwość wykluczenia witryn, na których nie chcesz wyświetlać swoich reklam.

Kierowanie na tematy

Wybierając ten rodzaj kierowania Twoje reklamy pojawią się w tematycznie dobranych witrynach. To najprostsza droga do zwiększenia liczby wyświetleń reklamy Twojej firmy. Zastosowanie kierowania na tematy i słowa kluczowe, ograniczy wyświetlenia najpierw do słów kluczowych znajdujących się na Twojej stronie, reklamy nie pojawią się na stronach nie pasujących do słów kluczowych. Dzięki temu wyelimnujemy przypadkowych użytkowników, którzy przez przypadek klikną w reklamę.