Piotr Zwierz – Certyfikowany Specjalista Google Ads
Certyfikowany specjalista Google Ads i specjalista Google Analytics z ponad 7-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenie zdobywałem w licznych agencjach marketingowych. W trakcie pracy w agencjach zdobyłem praktyczną wiedzę oraz umiejętności skutecznego tworzenia i optymalizacji kampanii Google Ads.
Stworzyłem oraz zoptymalizowałem już ponad 150 kampanii reklamowych dla klientów z wielu branż od małych, lokalnych biznesów przez duże firmy (ecommerce) będące często liderami w swoich branżach po kampanie fundacji z programu Google Grants. Na koncie mam pracę z budżetami od 500 do 80 000 zł.
Przykład zaplanowanych i przeprowadzonych z sukcesem kampanii:
ecommerce zajmujący się sprzedażą dronów z ROAS ponad 4000%
generowanie połączeń telefonicznych dla firmy przeprowadzkowej zwiększenie o ponad 100% ilości połączeń w ciągu miesiąca.
Jako certyfikowany Specjalista PPC posiadam oficjalne certyfikaty Google Ads oraz Google Analytics. Swoją wiedzę aktualizuję uczestnicząc w webinarach oraz szkoleniach branżowych.
Co zyskasz ze współpracy ze specjalistą Google Ads?
zwiększenie widoczności Twojego biznesu w sieci, co przełoży się na zwiększenie ruchu i zamówień w Twojej firmie, jasne wytłumaczenie zasad reklam w Google Ads, wybór kanałów najlepiej dopasowanych do Twoich celi biznesowych. bezpośredni kontakt ze mną, specjalista PPC. Osobiście zajmę się Twoją kampanią Google Ads. Elastyczne godziny pracy (oczywiście w granicach rozsądku, północ nie jest dobrą porą na konsultacje) indywidualne podejście do Twojego biznesu – rozmawiasz zawsze ze mną o swoim biznesie i zmianach jakie w nim zachodzą, zajmuję się Twoją kampanią 7 dni w tygodniu, a nie 8-16 od poniedziałku do piątku, comiesięczne, czytelne raporty Google Ads, wskazówki odnośnie zmian na stronie, można dużo zyskać dzięki drobnym zmianom, ciekawostki z branży marketingu internetowego opisane na blogu,
Jeśli jesteś zainteresowany napisz do mnie lub zadzwoń, porozmawiamy, nakreślę Ci mój pomysł na skuteczne zwiększenie ilości klientów w Twojej firmie.
Najnowsze komentarze