specjalista_seo

Czy powinienem zatrudnić specjalistę SEO?

Prowadząc firmę i oferując swoje usługi w sieci musisz wyróżnić się nie tylko ofertą dla swoich klientów, ale również optymalizacją witryny pod kątem wyszukiwarek. Jest to niezbędny element dotarcia do potencjalnych klientów. Jeśli wiesz czym jest SEO, wiesz również, że nie jest to proste zadanie i wymaga ciągłej pracy nad podnoszeniem pozycji w wynikach wyszukiwania. SEO wymaga dużo wysiłku i poświęcenia czasu na optymalizację. 

Dlatego wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO. Posiadanie specjalisty czy to w zespole w biurze czy zatrudnienie freelancera przynosi wiele korzyści. Poniżej znajdziesz kilka z nich.

Bądź na bieżąco ze zmianami w SEO

Pozycjonowanie podobnie jak Google Ads ciągle się zmienia. Aktualizacje algorytmów pojawiają się co kilka miesięcy. Prowadząc firmę i zajmując się samodzielnie SEO możesz nie mieć czasu na ciągłe śledzenie zmian. Brak dostosowania witryny do zmian spowoduje, że Twoja witryna spadnie w wynikach wyszukiwania. Podobnie jak stosowanie starych technik, które były kilka lat temu. Brak aktualizacji strategii pozycjonowania może mieć negatywny wpływ na ranking witryny w wyszukiwarce. 

Zamiast śledzić zmiany samodzielnie, możesz zatrudnić specjalistę od pozycjonowania. Będzie na bieżąco ze wszystkimi zmianami i aktualizacjami. Twoja strona trafi w dobre ręce, dzięki czemu znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania i wyprzedzi konkurencję. 

Zyskaj czas

Jeśli próbowałeś optymalizować swoją witrynę samodzielnie, wiesz, że nie jest to łatwa praca. Nie jest to jednorazowe zadanie, które po skończeniu odhaczysz i o nim zapomnisz. Tylko dzięki regularnej aktualizacji zyskasz wysokie pozycje. Jest to bardzo czasochłonne i czasami stresujące zadanie. Spowodować może zniechęcenie i rezygnację z dalszych działań w przypadku braku wyników.  

Pozycjonowanie stron nie jest więc czymś z czym musisz radzić sobie sam. Jest to ciągła praca, mająca na celu podniesienie rankingu witryny. Specjaliści SEO skutecznie wypozycjonują witrynę, dzięki czemu zyskasz czas na rozwój innych aspektów swojej firmy. 

Uniknij kar od Google 

Google posiada swoje wytyczne odnośnie pozycjonowania stron. Optymalizacja zgodnie z nimi pozwoli nie tylko uzyskać wysokie wyniki wyszukiwania, ale również uniknąć kary od Google. Brak stosowania się do nich spowoduje nałożenie kary na witrynę. Może spowodować to niższy ruch na stronie, a nawet wykluczenie witryny z sieci wyszukiwania Google. Nie ryzykuj więc, że spotka Cię kara. Kolejną zaletą zatrudnienia specjalisty pozycjonowania jest jego wiedza, dzięki której unikniesz zawieszenia witryny. 

Zwiększenie przychodów firmy 

Celem każdej osoby, która prowadzi firmę jest generowanie większych przychodów. Za pomocą strony reklamujesz swoje usługi lub produkty, dzięki czemu docierasz do nowych klientów. Wiele firm decyduje się na prowadzenie optymalizacji witryny samodzielnie, uważając, że zaoszczędzone pieniądze, które wydadzą na zatrudnienie freelancera od SEO spożytkują na samodzielne pozycjonowanie. 

Jeśli jednak nie robisz tego prawidłowo lub nie masz czas na stałą optymalizację stracisz podwójnie. Stracisz czas na złe działania oraz pieniądze, które możesz zyskać dzięki prawidłowej optymalizacji i dotarciu do klientów. W dłuższej perspektywie czasu zatrudnienie freelancera SEO przyniesie większe przychody. 

Zmieniaj treści na stronie 

W ostatnich latach bardzo wzrosła wartość content marketingu. Oferowanie atrakcyjnych treści dla użytkowników przyciąga wielu nowych klientów. Regularne prowadzenie bloga przyciąga duży ruch na stronę. Problem polega na tym, że tworzenie wpisów na bloga zajmuje dużo czasu. Trzeba również wiedzieć w jaki sposób pisać artykuły, żeby były nie tylko atrakcyjne dla użytkowników ale również dla robotów Google. 

Posiadanie w swoim zespole specjalisty od pozycjonowania da Ci spokój w prowadzeniu firmy. Twój pracownik będzie wiedział w jaki sposób tworzyć wysokiej jakości treści na bloga. Google będzie traktowało witrynę lepiej i umieści na wyższych pozycjach. A klienci znajdą na stronie atrakcyjne treści, które pomogą im podjąć decyzję zakupową. 

Brakuje Ci specjalisty SEO w Twojej firmie? Napisz do mnie, pomogą Ci zyskać nowych klientów, dzięki pozycjonowaniu witryny oraz dać spokój i czas na realizację innych zadań związanych z prowadzeniem firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *