Dzięki połączeniu Google Merchant Center z kontem Google Adwords mamy możliwość wyświetlania reklam produktowych Google Ads oraz kampanii remarketingowych. Dlatego, jeśli prowadzisz ecommerce połączenie kont Google Ads i Google Merchant Center jest niezbędne.
Żeby połączyć oba konta musisz używać tego samego konta Google (Gmail) dla obu usług oraz musisz mieć dostęp administracyjny. Jeśli utworzyłeś konto Google oraz konto Google Merchant Center masz takie dostępy.
Łączenie kont umożliwia wyświetlanie produktów w kampaniach reklamowych Google Ads, w reklamach produktowych oraz remarketingu w sieci reklamowej. I odwrotnie, w Google Merchant Center zobaczysz statystyki dotyczące produktów reklamowych, jak wyświetlenia czy kliknięcia. Wykorzystasz te dane do optymalizacji reklam lub zasobów reklamowych.
Zaloguj się do swojego konta Google Merchant Center. W prawym górnym rogu kliknij ikonę koła zębatego.
Kliknij, połącz na kolejnej karcie i znajdź numer identyfikacyjny swojego konta Google Adwords, które chcesz połączyć. Jest to 10 cyfrowy numer w prawym górnym rogu konta Google Ads.
Ostatnim krokiem do połączenia obu kont musisz zatwierdzić taką prośbę w swoim koncie Google Ads. Na koncie Adwords w prawym górnym rogu kliknij Narzędzia i ustawienia, a następnie w sekcji Konfiguracja, kliknąć połączone konta, żeby wyświetlić listę aplikacji do połączenia z Google Ads, wśród nich znajduje się Google Merchant Center.
Jeśli będziesz miał jakieś problemy z połączeniem kont, konfiguracją kampanii Google Adwords napisz do mnie, pomogę Ci rozwiązać Twój problem.
Najnowsze komentarze