Specjalista Google Ads to doświadczona osoba, która oferuje szeroki zakres usług związanych z samymi kampaniami Google Ads, a także nieco inne usługi dodatkowe związane ogólnie z marketingiem internetowym. W tym tekście przestawiamy zatem wszystkie usługi, które oferują tacy specjaliści, aby korzystać z nich świadomie i wykorzystywać istniejącą współpracę ze specjalistą Google Ads.
Pierwszą usługą jaką świadczy specjalista Google Ads jest analiza i dobór slow kluczowych dla kampanii Google Ads. Są one wykorzystywane podczas kampanii wyników wyszukiwania i są niezmiernie ważnym elementem każdej takiej kampanii reklamowej. To właśnie od nich zależy, pod jakimi hasłami będzie pojawiał się nasz wynik wyszukiwania, a także na jakie reakcje będzie mógł on liczyć. Wybranie odpowiednich słów kluczowych to balans pomiędzy tymi skutecznymi i efektywnymi, a także rentownością kampanii i bezwzględnym pozyskiwaniem klientów.
Jest to bardzo trudny proces, który wymaga szczegółowej analizy i uwzględnienia indywidualnej sytuacji oraz celu marki. Specjaliści Google Ads przygotowują zatem odpowiedni zestaw słów kluczowych pod którymi dana marka ma promować się ze swoim wynikiem wyszukiwania, aby uzyskała w danej chwili jak najlepsze efekty.
Ważną podstawową usługą oferowaną przez specjalistę Google Ads jest również konfiguracja, a także uruchomienie kampanii reklamowej. Zadanie to wymaga wybrania wielu zaawansowanych opcji, a także stworzenia od podstaw nowej kampanii promocyjnej. Wiąże się to z dużym nakładem pracy, a także wieloma skomplikowanymi procesami. Jeśli zatem jedynie chcemy uruchomić kampanie Google Ads, ale w dalszym czasie obsługiwać ją samodzielnie, powinniśmy zgłosić się właśnie do specjalisty Google Ads. Przygotuje on dla nas kampanię reklamową na naszym koncie Google, a także skonfiguruje ją w taki sposób abyśmy mogli prowadzić ją i edytować następnie samodzielnie.
Bardzo komfortową usługą którą proponuje specjalista Google Ads jest prowadzenie kampanii reklamowych. Jest to kompleksowa usługa polegająca na obsługiwaniu całej kampanii reklamowej dla danego klienta, który nie musi wykonywać żadnych zadań, jedynie oczekując na napływ klientów. Jest to bardzo przydatna usługa jeśli jako właściciele marki nie mamy czasu na samodzielne zarządzanie kampanią lub chcemy, aby robili to za nas profesjonaliści. W tej opcji to właśnie pracownicy agencji będą na bieżąco monitorować sytuację naszej kampanii reklamowej, wprowadzać potrzebne zmiany, analizować statystyki czy optymalizować ją i dostosowywać do aktualnych celów, jakie chcemy osiągnąć. Efektem prowadzenia takiej kampanii reklamowej będzie regularne pozyskiwanie klientów dla naszego biznesu.
Kolejnym typem usługi, którą znajdziemy współpracując z freelancerem Google Ads, jest optymalizacja istniejących już kampanii reklamowych. Jest to coraz popularniejsza usługa która polega na sprawdzeniu, a także wprowadzaniu poprawek w kampaniach które już trwają i z jakichś względów nie są zadowalające dla właścicieli marek. Optymalizacja istniejącej kampanii może polegać np. na naprawieniu błędów, ale także i zmianie koncepcji czy wprowadzaniu zmian w funkcjonowaniu samej reklamy. Może być to proces zarówno jednorazowy, ale także wykonywany regularnie. Najczęściej usługa ta polega na przedstawieniu specjaliście Google Ads naszych oczekiwań oraz celi jakie stawiamy w ramach współpracy.
Specjalista Google Ads oprócz głównych usług związanych bezpośrednio z kampanią Google Ads oferują również wiele innych dodatkowych usług — często niezwiązanych bezpośrednio z kampaniami. Wiążą się one z głównie z marketingiem internetowym. Możemy zaliczyć do nich przede wszystkim copywriting, czyli tworzenie treści pisanych, a także usługi graficzne czy te związane z tworzeniem stron internetowych. Niektórzy specjaliści Google Ads oferujące bardzo szeroki zakres usług, mogą również oferować wykonywanie innych strategii marketingu internetowego łącznie z pozycjonowaniem strony internetowej, content marketingiem czy influencer marketingiem.
Korzystanie z dodatkowych usług specjalisty Google Ads jest bardzo korzystne. Pozwala zlecać to wszystkie prace reklamowe naszej marki w Internecie jednemu specjaliście, który będzie dużo lepiej znał specyfikę naszej firmy, a także obniżyć koszty związane z jedną dużą promocją w jednej marce.
Najnowsze komentarze