Planowanie reklam w Facebook Ads za pomocą reguł automatycznych

Planowanie reklam Facebook za pomocą reguł automatycznych

Wielu z nas jest przyzwyczajonych do planowania wyświetlania naszych reklam Facebook przy użyciu dat rozpoczęcia i zakończenia zestawu reklam. Jest to dobra metoda planowania reklam… ale czy wiesz, że istnieje inny sposób? Jeśli szukasz innego sposobu zarządzania harmonogramem wyświetlania reklam, przeczytaj poniżej, jak włączać i wyłączać reklamy za pomocą reguł automatycznych.

Jak skonfigurować harmonogram reklam za pomocą reguł automatycznych

Możesz łatwo skonfigurować harmonogram reklam za pomocą tych pięciu łatwych kroków:

Krok 1: Przejdź do swoich reklam na kontach, które chcesz zaplanować.

Krok 2: Wybierz te reklamy, kliknij menu „Reguły”, a następnie wybierz „Utwórz nową regułę”

reguły facebook ads

Krok 3: Ustaw regułę włączania reklam. Zmień działanie na „Włącz reklamy”, a następnie, pod warunkiem, wybierz „Bieżący czas”, a następnie „jest pomiędzy”. Następnie wybierz datę i godzinę rozpoczęcia wyświetlania reklam.

harmonogram facebook ads 2

Krok 4: Wybierz te same reklamy i wykonaj powyższą procedurę, ale tym razem upewnij się, że regułą jest wyłączanie reklam zamiast ich włączania. W tym celu możesz wybrać warunek, który ma być „Bieżący czas” i „jest pomiędzy” lub „jest większy niż”. Wybierz „jest pomiędzy”, jeśli planujesz kiedyś ponownie wyświetlać te reklamy, i wybierz „jest większy niż”, aby mieć pewność, że reklamy pozostaną wyłączone na zawsze.

harmonogram facebook ads 3

Krok 5: Przejdź do sekcji automatycznych reguł kont i sprawdź dokładnie, czy reguła została poprawnie zapisana, aby uniknąć wpadek.

Korzyści ze stosowania automatycznych reguł do planowania reklam Facebook

Zastosowanie tej metody pomaga głównie na dwa sposoby. Po pierwsze, uniemożliwia to ciągłe tworzenie nowych zestawów reklam. Pomoże Ci to przechowywać reklamy w jednym miejscu, zapewniając łatwy dostęp i porównanie. Po drugie, ta metoda pomaga upewnić się, że nie resetujesz „fazy uczenia się” algorytmów Facebooka w zestawach reklam. Za każdym razem, gdy odtwarzasz zestaw reklam, musi on przejść fazę testowania i nauki. Więc jeśli chcesz tego uniknąć, ta metoda może pomóc.