Strona internetowa dla firm budowlanych opisuje wartości wyznawane przez przedsiębiorstwo i zachęca do kontaktu. Musi być zaprojektowana w oparciu o najdrobniejsze szczegóły, tak, aby odzwierciedlać profesjonalizm firmy. Jak ją zaprojektować?
Poznaj najważniejsze elementy witryny z branży budowlanej i dowiedz się, jak wygląda proces projektowania.
Spis treści:
Możesz zdecydować się na klasyczną wizytówkę firmową w internecie. Dzięki temu klienci znajdą Twoją firmę i będą mogli się z Tobą skontaktować. Ale dopiero profesjonalna strona dla firmy budowlanej pokazuje solidność danej marki. Świadczy nie tylko o poważnym podejściu do prowadzenia biznesu, ale także szanuje potencjalnych klientów. Dzięki witrynie mogą oni na spokojnie zapoznać się z najważniejszymi informacjami o Twojej firmie.
Zresztą, strona internetowa dla firm budowlanych to konieczność. Jest to jeden z najbardziej skutecznych sposobów reklamy. Twoi klienci przebywają w sieci i tam też poszukują informacji o firmach. A do tego mogą Cię znaleźć przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu.
Witryna firmowa pomaga Ci więc:
– zdobywać klientów (i utrzymywać ich);
– tworzyć kampanie Google Ads i media społecznościowe;
– dzielić się wartościową wiedzą, a tym samym budować wizerunek eksperta;
– pokazywać unikatową osobowość marki.
W tej branży chodzi przede wszystkim o zdobywanie kontaktów do klientów. Strona www musi więc świetnie sprzedawać. A w jaki sposób robi się to najlepiej? W przypadku firm budowlanych ogromną rolę odgrywają trzy elementy: opinie klientów, wcześniejsze realizacje i opis firmy.
W sprzedaży nie ma znaczenia to, co Ty sam myślisz o swojej firmie. Liczy się to, co mówią o Tobie inni. Dlatego też ogromną rolę odgrywają opinie innych użytkowników, tych, którzy korzystali już z usług Twojej firmy. To one przyciągają kolejne osoby i pokazują, że jesteś marką godną zaufania.
Opinie zdobywaj poprzez wizytówkę Google. Możesz również zamieścić sekcję komentarzy na stronie, np. w części blogowej. Dzięki temu nie tylko dowiesz się, co o Twojej firmie myślą inni, ale będziesz miał szanse na rozwój swojego przedsiębiorstwa.
To one pokazują efekty pracy Twojego zespołu. Warto tutaj zastosować zabieg „przed” i „po” i pokazać, np. zdjęcie przed i po remoncie. Możesz również pokusić się o przygotowanie całego case study, uwzględniającego najważniejsze etapy prac budowlanych.
Dzięki temu pokażesz, że znasz się na swojej robocie i można polegać na Twojej firmie.
A dodatkowo, że zaufali Ci już inni.
Dawniej pomijany, dziś wychodzi na światło dzienne. Podstrona „o nas” to świetny sposób na pokazanie osobowości firmy i wartości, którymi kieruje się ona w pracy. Teksty napisane w oparciu o wcześniej wykreowany „ton of voice” marki z pewnością przykują uwagę i zachęcą do zapoznania się z ofertą.
Często opis firmy decyduje o tym, czy klienci decydują się na kontakt. To ludzka strona Twojego przedsiębiorstwa. Warto pokazać nie tylko samą firmę, ale także jej pracowników.
Proces projektowy jest niezwykle ważny. To, w jaki sposób jest przeprowadzany świadczy o profesjonalizmie danej firmy. My tworzymy witryny w sposób przejrzysty i tak, aby uwzględnić wszystkie wymagania klientów.
Projektujemy piękne, przemyślane pod względem UX strony internetowe dla firm. Dbamy o szczegóły, koncentrując się na klienci końcowym, aby witryna sprzedawała jak najlepiej. Zanim zaczniemy, przedyskutujemy z Tobą szczegóły projektu-wyślemy brief, w którym zadamy Ci kilka pytań dotyczących Twojej koncepcji. To pozwoli nam stworzyć witrynę w 100% odpowiadającą Twoim wymaganiom.
Tworzymy witryny od podstaw lub na gotowych motywach. Dbamy o wszystkie niezbędne funkcjonalności, takie jak formularze kontaktowe, połączenie z social media czy sekcję blogową. Doradzamy, bo wiemy, co działa, a czego lepiej unikać.
Po otrzymaniu briefu:
– tworzymy wstępną koncepcję wyglądu strony;
– kodujemy ją (po akceptacji wyglądu)
– wypuszczamy na serwery.
Chcesz stronę www dla swojej firmy budowlanej? Skontaktuj się z nami i zacznij efektywniej zdobywać klientów.
Najnowsze komentarze