Kampania Google Ads to najskuteczniejszy sposób na pokazanie swojej oferty w wyszukiwarce Google. To co zdecydowanie wyróżnia płatną kampania Google Ads na tle pozycjonowania to szybkie rezultaty, jakie możemy osiągnąć.
To reklama tekstowa, którą znajdziemy w sieci wyszukiwania Google oraz w witrynach partnerów Google, sklepach z aplikacjami Google Play, w zakładce Google Zakupy oraz w mapach Google. Reklama w wyszukiwarce Twojej firmy pojawi się nad organicznymi wynikami wyszukiwania oraz pod nimi. Ogromną zaletą płatnych reklam Google jest pojawienie się ich w momencie, kiedy użytkownik będzie szukał Twoich produktów lub usług. Będzie to odpowiedź na słowo kluczowe Google Ads, które użytkownik wpisze w wyszukiwarce. Kampania Google Ads Lublin działają na zasadzie modelu PPC (Pay Per Click), co oznacza, że zapłacisz za reklamę tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie link i przejdzie na Twoją stronę.
Wszystkie powyżej wymienione formaty reklam opierać się będą na wyborze słów kluczowych. To po wpisaniu fraz kluczowych użytkownik zobaczy Twoją reklamę, dlatego niezbędne jest wybranie słów kluczowych, które najlepiej odzwierciedlają Twoją ofertę. Od tego zaczynam swoją pracę nad optymalizacją Twojej kampanii. Wybór najlepszych słów kluczowych uwzględni cel, jaki będziesz chciał osiągnąć dzięki płatnej reklamie linków sponsorowanych. Dobiorę słowa kluczowe, które pomogą osiągnąć sukces i przyniosą Twojej firmie wymierne korzyści. Pomoże mi w tym planer słów kluczowych Google Ads. Bezpłatne narzędzie wykorzystywane do estymacji kosztów Twojej kampanii Google Ads.
Wybór najlepszych słów kluczowych dla Twojej kampanii uzgodnimy w pierwszym etapie naszej współpracy w trakcie wstępnej rozmowy. Pozwoli mi to poznać Twoje potrzeby oraz dotrzeć dzięki temu do Twoich potencjalnych klientów. Ważną informacją jest również przekazanie informacji o rynku, na jakim chcesz działać. Frazy na rynku lokalnym będą się różniły od tych o zasięgu ogólnopolskim.
Będzie to pierwszy etap naszej współpracy. W dalszej części samodzielnie będę dokonywał bieżącej optymalizacji słów kluczowych. Jest to jeden z najważniejszych obszarów skutecznego dotarcia do użytkowników, najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą. Skuteczne kampania Google Ads to te, w które użytkownik chętnie klika. Dlatego niezwykle ważne jest wykluczenie możliwości pojawienia się Twojej reklamy w miejscach oraz użytkownikom, którzy nie będą zainteresowani Twoją ofertą.
Uzyskamy to dzięki wykluczającym słowom kluczowym. Pozwoli nam to dotrzeć do użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą oraz ograniczyć kliknięcia osób, które ofertą nie są zainteresowane. Zaoszczędzimy dzięki temu Twój budżet reklamowy. Stała optymalizacja i śledzenie wyszukiwanych fraz kluczowych pozwala mi ocenić, które ze słów przynoszą Twojej firmie największy zysk. Słowa, które nie prowadzą do konwersji, zostaną wstrzymane i zastąpione innymi. Regularna optymalizacja pozwoli mi wydać Twój budżet reklamowy jak najbardziej efektywnie.
Dzięki płatnym reklamom linków sponsorowanych uzyskasz między innymi: