Wybór odpowiednich słów kluczowych i wyrażeń kluczowych jest jednym z najważniejszych kroków skutecznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Zwiększenie ruchu na Twojej stronie jest priorytetem, ale przyciągnięcie odpowiednich odbiorców jest koniecznością. Wybór najskuteczniejszych słów kluczowych w celu połączenia z rynkiem docelowym może zająć trochę czasu i badań, ale wyniki będą tego warte.
5 wskazówek, które pomogą Ci wybrać odpowiednie słowa kluczowe
Zidentyfikuj grupę docelową i postaw się w sytuacji klienta podczas tworzenia początkowej listy słów kluczowych. Zadaj sobie pytanie: „Gdybym chciał znaleźć jeden z tych produktów lub usług, co wpisałbym w Google?”. Możesz także skonsultować się z innymi osobami, takimi jak przyjaciele, członkowie rodziny, a nawet obecni klienci, aby uzyskać opinię na temat wyrażeń, które chcieliby używaj podczas wyszukiwania swoich produktów i usług.
Zrób listę głównych konkurentów i przejdź do ich stron internetowych, aby zobaczyć, na jakie słowa kluczowe kierują swoje reklamy oraz jakich słów kluczowych używają w tekstach na swojej stronie. Przeczytaj ich zawartość i wyświetl ich metatagi, aby pomóc w identyfikacji słów kluczowych, na które są kierowani. Patrząc na słowa kluczowe konkurenta, nie tylko zobaczysz, o czym możesz zapomnieć, ale także poszerzysz listę własnych pomysłów.
Słowa kluczowe z „długim ogonem“ to kombinacja trzech lub więcej słów lub fraz. Chociaż słowa kluczowe z długim ogonem mają zwykle mniejszą liczbę wyszukiwań, generalnie przyciągają bardziej trafny ruch, są zazwyczaj mniej konkurencyjne i łatwiej je zdobyć w rankingu. Wybierz słowa kluczowe z długim ogonem, które pomogą określić Twój produkt lub usługę.
Poznaj słowa kluczowe, ponieważ odpowiadają one za 70% wyszukiwań.
Użyj Narzędzia propozycji słów kluczowych Google AdWords, aby zbadać potencjalne docelowe słowa kluczowe. Za pomocą tych narzędzi można gromadzić dane dotyczące wielkości i trendów słów kluczowych, konkurencji słów kluczowych, podobnych słów kluczowych i innych. Jednym z najpopularniejszych narzędzi jest Planer słów kluczowych, który znajdziesz w panelu Google Ads. Jest to darmowe narzędzie, które pomoże Ci w analizie słów kluczowych do Twojej kampanii Google Ads.
Jego zaletami są:
Po wybraniu słów kluczowych nie zapomnij je monitorować i analizować wyniki. Często pojawiają się popularne słowa kluczowe lub frazy, a także nowe słowa kluczowe, których mogą używać konkurenci.
Nie zapomnij używać swoich słów kluczowych tam, gdzie to możliwe! Wstaw swoje słowa kluczowe do postów na blogach, postów w mediach społecznościowych i treści witryny. Im częściej użyjesz słów kluczowych w swoich treściach, tym łatwiej będzie Ci znaleźć twoją grupę docelową.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Najnowsze komentarze