Audyt Google Adwords (Ads)

Stworzenie kampanii Google Adwords to tylko część sukcesu. Stała optymalizacja działań to niekończący się proces. W każdej kampanii można wprowadzić usprawnienia, żeby poprawić wyniki. Jeśli prowadzisz już kampanię Google Ads czy masz pewność, że to jest jej maksimum, czy możesz z niej wycisnąć jeszcze więcej dla swojej firmy. A może uważasz, że wydajesz zbyt dużo, a wiesz, że można przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze rezultaty?

Przeprowadzony przeze mnie audyt Google Ads Twojej kampanii pozwoli Ci uzyskać szereg cennych wskazówek, które pomogą Twojej kampanii osiągnąć wyższy zwrot z inwestycji i przynieść Ci więcej korzyści. Przeprowadzenie audytu nie zobowiązuje Cię do powierzenia mi dalszego prowadzenia Twojej kampanii. Pamiętaj jednak, że optymalizacja konta Google Adwords to ciągły proces i wprowadzone przeze mnie zmiany na koncie w tym momencie, mogą przynieść zysk na jakiś czas. Jednak później mogą być wymagane dalsze zmiany optymalizacyjne. W trakcie wykonywania audytu potrzebne mi będzie również Twoje zaangażowanie. Chcę poznać czego dokładnie oczekujesz od swojej kampanii i jakie cele biznesowe chcesz osiągnąć.

Na czym skupię się wykonując Audyt Google Ads?

    Na ogólnych ustawieniach Twojego konta takich jak połączenie z kontami Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center jeśli prowadzisz e commerce oraz YouTube jeśli prowadzisz kampanię w tym serwisie. Sprawdzę czy prawidłowo określone jest śledzenie konwersji. Czy zbierają się listy remarketingowe.
    Sprawdzę ustawienia kampanii Google Ads. Dostosowanie stawek, budżetów, harmonogram wyświetlania reklam, język, lokalizację i pozostałe parametry pomagające dotrzeć do Twoich odbiorców w momencie, kiedy szukają Twoich produktów lub usług.
    Ocenię prawidłową budowę kampanii reklamowych. Zaproponuję Ci niewykorzystywane rodzaje kampanii, które mogą pomóc dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Przejrzę listy wyszukiwanych haseł, ich zakres dopasowań oraz wykluczeń oraz prawidłowe zgrupowanie słów kluczowych w grupach reklam.
Szacuję na podstawie danych historycznych wysokość stawek CPC, koszt konwersji, współczynnik CTR oraz jakość ruchu jaki jest sprowadzany dzięki prowadzeniu kampanii Google Ads. Sprawdzę i zaproponuję zmiany w obszarze udziału w wyświetleniach na tle konkurencji.
Sprawdzę budowę treści reklamowych. Czy są zastosowane CTA, reklamy dynamiczne, odpowiednie formaty graficzne dla kampanii banerowych i remarketing. Ocenię również ilość i jakość rozszerzeń reklam.

Jeśli Twoje kampanie nie przynoszą spodziewanych rezultatów napisz do mnie lub zadzwoń. Opracuje plan działania oraz zaproponuję zmiany jakie możemy wprowadzić na Twoim koncie, żeby podnieść atrakcyjność Twoich reklam oraz zwiększyć ilość klientów Twojej firmy. Więcej informacji na temat przeprowadzanych przeze mnie audytów znajdziesz na moim blogu Audyt Google Ads