Audyt Google Ads

audyt google ads

Stworzenie kampanii Google Adwords to tylko część sukcesu. Stała optymalizacja działań to niekończący się proces. W każdej kampanii można wprowadzić usprawnienia, żeby poprawić wyniki i zwiększyć liczbę nowych użytkowników. Jeśli prowadzisz już kampanię w sieci wyszukiwania Google dzięki audyt Google Ads dowiesz się czy Twoja kampania osiąga maksimum skuteczności, czy możesz z niej wycisnąć jeszcze więcej dla swojej firmy. A może uważasz, że wydajesz zbyt dużo, a wiesz, że można przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze rezultaty?

Co to jest Audyt Google Ads?

To nic innego jak weryfikacja konta Google Adwords pod kątem skuteczności prowadzonych działań. W audycie znaleźć powinny się również informację o potencjalnych błędach w ustawieniu kampanii. Dowiesz się z audytu Google Ads czy Twoja kampania jest w pełni skuteczna i czy nie wymaga poprawek w jakimś obszarze działania.

Co zyskasz dzięki audytowi Google Ads?

Jak każdy audyt również tutaj zebranie informacji o skuteczności działań reklamowych w sieci Google przyniesie wiele korzyści. Co dokładnie zyskasz?:

  • pokażę Ci obszary wymagające optymalizacji,
  • wskażę obszary do rozwoju kampanii,
  • sprawdzę czy Twoja kampania spełnia oczekiwania użytkowników,
  • podpowiem Ci jak usprawnić sposób zarządzania kampanią Google Ads,
  • dowiesz się czy prowadzona kampania realizuje Twoje cele biznesowe,
  • zyskasz informacje o użytkownikach odwiedzających Twoją witrynę, pomoże Ci to jeszcze lepiej dopasować Twoje reklamy.

Przeprowadzony przeze mnie audyt Google Ads Twojej kampanii pozwoli Ci uzyskać szereg cennych wskazówek, które pomogą Twojej kampanii osiągnąć wyższy zwrot z inwestycji i przynieść Ci więcej korzyści. Przeprowadzenie audytu nie zobowiązuje Cię do powierzenia mi dalszego prowadzenia Twojej kampanii. Pamiętaj jednak, że optymalizacja konta Google Adwords to ciągły proces i wprowadzone przeze mnie zmiany na koncie w tym momencie, mogą przynieść zysk na jakiś czas. Jednak później mogą być wymagane dalsze zmiany optymalizacyjne. W trakcie wykonywania audytu potrzebne mi będzie również Twoje zaangażowanie. Chcę poznać czego dokładnie oczekujesz od swojej kampanii i jakie cele biznesowe chcesz osiągnąć.

Na czym skupię się wykonując Audyt Google Ads?

    check kopia Na ogólnych ustawieniach Twojego konta takich jak połączenie z kontami Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center jeśli prowadzisz e commerce oraz YouTube jeśli prowadzisz kampanię w tym serwisie. Sprawdzę czy prawidłowo określone jest śledzenie konwersji. Czy zbierają się listy remarketingowe.
    check kopia Sprawdzę ustawienia kampanii Google Ads. Dostosowanie stawek, budżetów, harmonogram wyświetlania reklam, język, lokalizację i pozostałe parametry pomagające dotrzeć do Twoich odbiorców w momencie, kiedy szukają Twoich produktów lub usług.
    check kopia Ocenię prawidłową budowę kampanii reklamowych. Zaproponuję Ci niewykorzystywane rodzaje kampanii, które mogą pomóc dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Przejrzę listy wyszukiwanych haseł, ich zakres dopasowań oraz wykluczeń oraz prawidłowe zgrupowanie słów kluczowych w grupach reklam.
check kopia Szacuję na podstawie danych historycznych wysokość stawek CPC, koszt konwersji, współczynnik CTR oraz jakość ruchu jaki jest sprowadzany dzięki prowadzeniu kampanii Google Ads. Sprawdzę i zaproponuję zmiany w obszarze udziału w wyświetleniach na tle konkurencji.
check kopia Sprawdzę budowę treści reklamowych. Czy są zastosowane CTA, reklamy dynamiczne, odpowiednie formaty graficzne dla kampanii banerowych i remarketing. Ocenię również ilość i jakość rozszerzeń reklam.

Regularne przeprowadzanie audytu Google Adwords to skuteczny sposób na obniżenie kosztów kampanii Google Ads. Dzięki zwiększeniu trafności i wydajności działań w sieci wyszukiwania Google. Jednak wykonanie audytu i wskazanie problemów koniecznych do rozwiązania to tylko część pracy jaka stoi przed specjalistą Google Ads. Stała optymalizacja konta oraz kampanii to klucz do sukcesu nie tylko kampanii Google Ads ale całej Twojej firmy. Niepoprawnie prowadzone działania obniżą skuteczność kampanii i spowodują stratę budżetu reklamowego.

Jeśli Twoje kampanie nie przynoszą spodziewanych rezultatów napisz do mnie lub zadzwoń. Opracuje plan działania oraz zaproponuję zmiany jakie możemy wprowadzić na Twoim koncie, żeby podnieść atrakcyjność Twoich reklam oraz zwiększyć ilość klientów Twojej firmy. Więcej informacji na temat przeprowadzanych przeze mnie audytów znajdziesz na moim blogu Audyt Google Ads