Korzystając z Remarketing Google Ads będziesz mógł trafić ze swoją ofertą do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę ale nie dokonały zakupu na Twojej stronie, nie wykonały połączenia lub innej akcji, która przynosi Ci korzyści. Pomoże Ci w zwiększeniu sprzedaży, lojalności klientów, a także spowoduje, że Twoja marka zapadnie na dłużej w pamięci. Dzięki temu przypomnisz o swojej ofercie wszystkim niezdecydowanym, pomożesz w podjęciu decyzji zakupowej lub poinformujesz o aktualnych promocjach.
To skuteczny sposób na komunikację z użytkownikiem. Zdecydowanie łatwiej przypomnieć o swojej ofercie użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją witrynę niż osobę, która pierwszy raz jest na Twojej witrynie. Ponowne pokazanie oferty pozwoli Ci zachęcić użytkowników do skorzystania z Twojej oferty. Co daje Remarketing Google Ads?
Skuteczność – dotarcie do osób, które już były na Twojej stronie i są zainteresowane zakupem,
Opłata za kliknięcie – podobnie jak pozostałe reklamy Google Ads płacisz tylko w momencie kliknięcia Twojej reklamy, a nie za jej wyświetlenie,
Zasięg – Twoje reklamy będą wyświetlane w sieci partnerów Google, dzięki temu Twoje reklamy będą pojawiać się w ponad 2 milionach witryn między innymi na blogach, serwisach informacyjnych.
Personalizacja reklam – dopasujesz swoje reklamy do wybranych grup osób na podstawie ich zainteresowań czy przeglądanych produktów lub usług.
Za pomocą umieszczonego w kodzie strony skrypty zapisują się ciasteczka osób, które odwiedziły Twoją witrynę. Dzięki temu każdy internauta dodawany jest do listy remarketingowej. Pozwala nam to śledzić jakie podstrony przeglądała dana osoba, które produkty dodała do koszyka ale nie dokonała zakupu czy ile czasu spędziła na stronie. Możemy pogrupować te osoby i przypisać je do danej grupy w zależności od tego jakie akcje wykonały na stronie i ile czasu na nie poświęciły. Im więcej tym taka osoba jest dla nas bardziej cenna, pokazuje nam, że jest poważnie zainteresowana naszymi produktami lub usługami.
Remarketing Google Ads podzielić możemy na:
Remarketing Google Ads to doskonałe narzędzie, które sprawdzi się w każdej branży. Spersonalizowane reklamy, które trafiają do wybranych grup osób wpływa na wzrost zainteresowania Twoich potencjalnych klientów, Twoją ofertą. Pomoże Ci dotrzeć do osób, które porzuciły koszyk oraz pomoże zachęcić do ponownych zakupów w Twoim sklepie. Skutecznie wpłynie na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie i zwiększy zwrot z wydatków na reklamę.
Nie wiesz jak skutecznie ustawić kampanię remarketingową i dotrzeć ponownie do Twoich odbiorców. Napisz lub zadzwoń do mnie pomogę Ci dotrzeć do osób, które odwiedziły już Twoją witrynę.