Audyt SEO

Żeby Twoja strona była widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania musi być właściwie zbudowana, zoptymalizowana, szybko się ładować oraz posiadać atrakcyjne linki z innych witryn.

Odpowiedź na to jak wygląda Twoja strona oraz czy jest atrakcyjna nie tylko dla Twoich odbiorców ale również dla Google znajdziesz w audycie SEO! 

Dlaczego warto zrobić audyt SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych to skomplikowany długotrwały proces, na powodzenie którego składa się wiele czynników. Przeprowadzenie audytu SEO pozwoli Ci ocenić czy Twoja witryna odpowiada wszystkim wytycznym pozycjonowania oraz czy ma szansę znaleźć się na upragnionej pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. 

Audyt SEO pokaże Ci wszystkie mocne i słabe strony Twojej witryny. Pokażę Ci co musisz zrobić, żeby poprawić wszystkie błędy blokujące Twoją witrynę w pięciu się na szczyt pozycji w Google oraz jak wygląda na tle Twojej najbliższej konkurencji. 

Jaki jest cel zmian wprowadzonych po audycie?

    zwiększenie widoczności Twojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania,
    zwiększenie ruchu na Twojej stronie,
    wzrost potencjału sprzedażowego Twojej witryny.

Przeprowadzimy audyt SEO dla stron sprzedających usługi, sklepów internetowych, stron firmowych, serwisów informacyjnych, blogów i wielu innych.

Kiedy przeprowadzić audyt SEO?

Sprawdzenie strony w trakcie audytu SEO daje możliwość oceny witryny pod kątem jej gotowości do pozycjonowania. Rozwiązanie to doskonale sprawdzi się dla witryn, które w przeszłości były już pozycjonowane oraz dla stron zupełnie nowych, lub takich które nie korzystały jeszcze z usług SEO. Najczęściej na audyt witryny decydują się osoby, które:

    stworzyły nową stronę i decydują się na rozpoczęcie pozycjonowania,
    nie są zadowolone z wyników pozycjonowania,
decydują się na przebudowę witryny,
chcą sprawdzić jak strona wygląda na tle konkurencji i czy widać efekty pozycjonowania.

Co znajduje się w audycie SEO?

Przygotowany audyt zawiera pełny obraz informacji dotyczący Twojej witryny internetowej oraz wskazówki co należy poprawić aby stała się ona atrakcyjna dla Twoich potencjalnych klientów oraz Google. Audyt SEO zawierać będzie informacje dotyczące:

    poprawności budowy Twojej witryny pod kątem SEO,
    szybkość ładowania witryny,
    profil linków,
    dobór słów kluczowych,
widoczność witryny,
jak Twoja strona wypada na tle konkurencji,
informację oraz wskazówki co należy zmienić w witrynie.