Blog

Dynamiczna reklama w wyszukiwarce

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce Google Ads DSA – zalety, wady i sposób użycia.

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce Google (DSA) są typem kampanii, która rozszerza zakres zapytań i zwiększa liczbę odwiedzin w witrynie. Jeśli nie wiecie jak odpowiednio je skonfigurować twoje kampanie mogą przynieść straty. Co to są dynamiczne reklamy w wyszukiwarce? DSA są podobne do tradycyjnych kampanii tekstowych, ale różnią się pod jednym ważnym względem. Przy tworzeniu reklam DSA rezygnujemy z dodawania […]

Czytaj dalej →
Pozyskanie stałych klientów

Jak pozyskać stałych klientów?

Jak pozyskać stałych klientów? Marketing koncentruje się głównie na pozyskiwaniu nowych klientów i wzroście sprzedaży. Jest to bardzo ważna część każdej firmy. Żeby Twoja firma odniosła sukces potrzebujesz klientów. Ludzie nie będą kupować Twoich produktów lub usług, jeśli o Tobie nie usłyszą. Nowi klienci są cenni, jednak bardziej cennym klientem dla Ciebie powinny być osoby, które […]

Czytaj dalej →

Korzyści z reklamy lokalnej z Google Ads (AdWords)

Dzięki reklamom Google Ads możemy dotrzeć do wielu klientów w każdym zakątku województwa, kraju czy świata. Dzięki dokładnemu dopasowaniu obszaru wyświetlania reklam Google Ads daje możliwość pokazania się również firmom działającym lokalnie na obszarze danego miasta czy jego najbliższej okolicy. Firmy działające głównie lokalnie nie posiadają tak dużych budżetów, jak firmy działające globalnie. Google Ads […]

Czytaj dalej →

Co to jest remarketing i dlaczego jest tak skuteczny?

Remarketing to bardzo popularna i niezwykle opłacalna strategia stosowana na co dzień przez wielu specjalistów PPC. Dzięki niemu możemy odzyskać potencjalnie utraconego klienta i uzyskać konwersję za kilka groszy. Przy niskich kosztach pozyskania staje się jasne, że remarketing jest kluczową strategią stosowaną do zwiększenia zysków firmy. Wielu reklamodawców wyświetla tradycyjne tekstowe reklamy w wyszukiwarce i […]

Czytaj dalej →

Jak obniżyć koszt kliknięcia (CPC) w Google Ads (AdWords)?

Każda firma rozwija się dzięki rosnącym zyskom ze sprzedaży produktów lub usług. Niezależnie czy jesteś firmą z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, która dopiero startuje na rynku, czy dużą firmą o ugruntowanej pozycji powinieneś ustalić sobie cele, które planujesz osiągnąć w najbliższym czasie. Jeśli prowadzisz kampanię w płatnych wynikach wyszukiwania Google Ads, jednym z wielu […]

Czytaj dalej →

Jak wykonać kompletny audyt konta Google Ads ?

Jeśli prowadzisz kampanię w płatnych wynikach wyszukiwania Google Ads wiesz, że Twoja kampania nigdy nie będzie idealna bez optymalizacji. Bez względu na to, jak ciężko pracujesz nad zbudowaniem i optymalizacją kampanii, zawsze znajdzie się coś, co przegapisz. Im dłużej będziesz budował konto, tym łatwiej coś przegapisz. Jeśli pomimo ciągłej optymalizacji i zmian na koncie wyniki […]

Czytaj dalej →

Przewodnik po reklamie YouTube

YouTube to jedna z największych platform dla reklamodawców na świecie. To również druga co do wielkości wyszukiwarka zaraz po Google licząca około 1,9 miliarda aktywnych użytkowników. Blisko 50 milionów osób tworzy treści, które udostępnia na YouTube. Takie liczby pozwalają na utworzenie konta firmowego na YouTube, dzięki czemu wyróżnisz się na tle swojej konkurencji oraz rozpocząć […]

Czytaj dalej →
zwiększanie współczynnika konwersji

Zwiększanie współczynnika konwersji za pomocą reklamy w mediach społecznościowych

Możliwość reklamy w mediach społecznościowych swojej firmy istnieje od dłuższego czasu, jednak nie wszystkie firmy potrafią wykorzystać te kanały, aby dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. W jaki sposób uzyskać zaangażowanie w mediach społecznościowych tak, żeby poprawić swoje wyniki sprzedażowe? Działania te obejmują umiejętność projektowania planu i wdrożenia technik w celu zwiększenia współczynnika konwersji w social […]

Czytaj dalej →
pozycjonowanie czy reklama płatna

SEO czy PPC? Która forma reklamy online jest najlepsza dla Twojej firmy

Jeśli dopiero startujesz ze swoją firmą i poznajesz świat marketingu internetowego, możesz być przytłoczony różnymi metodami, jakie nam oferuje. Dwie najbardziej popularne i zarazem skuteczne metody reklamy w sieci to marketing płatny za kliknięcie, powszechnie określany jako PPC oraz SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Obie te metody przynoszą zyski dla firm w postaci nowych […]

Czytaj dalej →
marketing online vs. marketing tradycyjny

Uzupełnienie marketingu online marketingiem tradycyjnym

Jeszcze parę lat temu firmy korzystały z tradycyjnych strategii marketingowych, aby pokazać potencjalnym klientom swoją markę, misje i wartości, jakimi się kierują. Szczególnie istotne było to dla reklamy lokalnej, w najbliższym sąsiedztwie od firmy świadczącej usługi. Obecnie najprostszym sposobem dotarcia do nowych klientów jest stworzenie i wdrożenie strategii marketingu online. To najszybsza droga do zbudowania […]

Czytaj dalej →