Blog

Jak SEO zapewnia korzyści małym firmom

Dziś małe firmy, zwłaszcza te, które dopiero rozpoczynają swoją działalność, stoją przed poważnymi wyzwaniami. Jeden z nich dotyczy w szczególności marketingu. W przeciwieństwie do przeszłości pojawiły się nowe trendy marketingowe, wszystko dzięki wprowadzeniu nowych technologii. Mówiąc konkretnie, jeśli chodzi o wszystkie skuteczne praktyki marketingu online, jedna z najbardziej przekonujących technik, które należy zastosować, dotyczy optymalizacji […]

Czytaj dalej →

Porównanie Google Ads i Google Ads Express

Jeśli poruszasz się na co dzień w systemie Google Ads, zapewne natknąłeś się na Google Ads Express. Oba te systemy mają jednak znaczące różnice i nie należy ich traktować na równi.  Co prawda oba systemy są własnością jednej firmy i oba korzystają z tej samej sieci Google Ads, ale jedna z nich jest lepsza od […]

Czytaj dalej →

Planowanie reklam na Facebooku za pomocą reguł automatycznych

Wielu z nas jest przyzwyczajonych do planowania wyświetlania naszych reklam na Facebooku przy użyciu dat rozpoczęcia i zakończenia zestawu reklam. Jest to dobra metoda planowania reklam… ale czy wiesz, że istnieje inny sposób? Jeśli szukasz innego sposobu zarządzania harmonogramem wyświetlania reklam, przeczytaj poniżej, jak włączać i wyłączać reklamy za pomocą reguł automatycznych. Jak skonfigurować harmonogram […]

Czytaj dalej →

CRM- narzędzie do zarządzania relacjami z Klientem

We wcześniejszym artykule opisałem jak dbać o relacje z Klientem oraz dlaczego jest tak istotne w biznesie. Teraz chciałbym opisać narzędzia jakie możesz wykorzystać do tego celu. Spotkałeś się już pewnie z pojęciem CRM? Co ludzie mają na myśli, mówiąc CRM? CRM pomaga użytkownikom skupić się na relacjach ich organizacji z poszczególnymi osobami, w tym […]

Czytaj dalej →

7 sposobów budowania silnych relacji z klientami

Relacje. Bez nich jesteśmy zagubieni. Bo jak ktokolwiek może zbudować solidną markę bez ludzi? Nie oszukujmy się. Nie możemy. Nawet dobrze zdefiniowana grupa docelowa nie zawiera transakcji z firmami, które ignorują ich podstawowe potrzeby i nie spełniają wymagań. Klienci wiedzą, czego chcą, a jeśli tego nie dostaną, wybiorą konkurencję, aby dalej robić interesy. Nie pozwól […]

Czytaj dalej →
platne-reklamy-google-ads

Bądź widoczny dla Twoich klientów dzięki Google Ads

Istnieje wyraźne rozróżnienie między siecią wyszukiwania Google a siecią reklamową i moim zdaniem ważne jest, aby znać różnicę. Musisz to wiedzieć, aby znaleźć typ reklamy, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. W tym poście omówię główne różnice między siecią wyszukiwania a siecią reklamową. Daje to lepsze wrażenie na dwóch typach reklam, a Ty możesz wybrać rodzaj […]

Czytaj dalej →

Jak zamienić obserwujących na Instagramie w lojalnych klientów?

Udało Ci się zbudować obserwację na Instagramie, ale co dalej? Chociaż liczba obserwujących X może wydawać się ostatecznym celem aplikacji do udostępniania zdjęć, jako firma wiesz, że obserwujący nic nie znaczą, jeśli Twoje produkty nie sprzedają. Ostatecznie osiągnięcie celów sprzedażowych jest ważne dla każdego właściciela firmy. Na szczęście z ponad miliarda użytkowników Instagrama skorzystało z […]

Czytaj dalej →

Kiedy tworzyć nowe kampanie PPC

Świat płatnego wyszukiwania jest unikalny dla wszystkich menedżerów kont, każdego konta i tak dalej. Nie ma dwóch identycznych menedżerów kont pod względem strategii i nie ma dwóch identycznych kont pod względem optymalizacji i zmian, które należy wprowadzić. Biorąc to pod uwagę, można dokonać uogólnień, a następnie zmienić je z uwzględnieniem konta. W tym poście omówimy, […]

Czytaj dalej →
wysyłka_maili

5 Najlepszych praktyk dostarczania wiadomości e-mail w celu zwiększenia zasięgu skrzynek odbiorczych

Większość marketerów koncentruje się na treści e-maili przede wszystkim, ale dostarczalność jest równie ważnym miernikiem, który ma ogromny wpływ na sukces e-mail marketingu. Niezbędne jest konsekwentne ocenianie praktyk dostarczania w celu zidentyfikowania słabych punktów i szukania sposobów na zwiększenie zasięgu. Ten post gościa obejmie niektóre z najbardziej skutecznych strategii poprawy dostarczania wiadomości e-mail i dotarcia […]

Czytaj dalej →

Szybki przewodnik po marketingu sezonowym

Wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że witryny sklepowe są upiększone zajączkami i pisankami przed Wielkanocą, biura podróży zachęcają do „Zarezerwuj teraz!” przed sezonem wakacyjnym, a reklamodawcy internetowi ścigają się przed nadchodzącymi wyprzedażami świątecznymi w grudniu. Sezonowy marketing to jednak coś więcej niż tylko dekorowanie sklepów i tworzenie specjalnych rabatów; chodzi przede wszystkim o idealne wyczucie […]

Czytaj dalej →