Blog

Sposoby kierowania reklam do odbiorców B2B w mediach społecznościowych

Kanały social media są doskonałym miejscem do nawiązania kontaktu dla marek B2C z obecnymi odbiorcami i skierowaniu swojej oferty do nowych potencjalnych klientów. Z drugiej strony dla niektórych firm z sektora B2B kierowanie swojej oferty na kanały social media, może przysporzyć wielu trudności. Jak właściwie kierować swoją ofertę na kluczowe segmenty klientów? Jak te osoby […]

Czytaj dalej →

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki stronie internetowej?

Posiadasz stronę internetową, która nie przyciąga Klientów? Sprawdź jak to zmienić ! Zdecydowana większość firm ma własną stronę internetową, jest to pewnego rodzaju norma, standard w dzisiejszych czasach. Problem w tym, że nie każda firma jest w stanie zdobyć Klientów  za jej pomocą. Dlaczego?  Zaproponuję Ci jak zmienić swoją witrynę w narzędzie sprzedaży! Przyczyn braku […]

Czytaj dalej →

Reklama lokalna: 3 sposoby na rozwój

Niezależnie od tego co robisz, czy naprawiasz samochody w swoim garażu, czy prowadzisz małą kawiarnię, każdego dnia próbujesz zwiększyć swoje przychody. W związku z tym musisz być kreatywny w reklamach Google Ads, jeśli chcesz uzyskać najwięcej korzyści i wyprzedzić swoją konkurencję.  Poniżej przedstawiam Wam trzy sposoby rozwijania swojej firmy za pomocą lokalnych reklam.  1. Poznaj […]

Czytaj dalej →

Prawidłowa budowa struktury kampanii Google Ads

Prawidłowo zbudowana kampania Google Ads, może pomóc w osiągnięciu wielu celów biznesowych poprzez zwiększenie przychodów i świadomości marki. Zanim jednak rozpoczniemy budowę struktury kampanii, musimy upewnić się, że wiemy jakie mamy cele biznesowe i w jaki sposób reklamy Google pomogą nam je osiągnąć. Odpowiadając sobie na pytania: Kiedy użytkownicy odwiedzają moją witrynę i co chcę, […]

Czytaj dalej →

Czy konieczna jest optymalizacja kampanii Google Ads?

Wiele firm szuka nowych klientów w Internecie. Do tego celu wykorzystują kampanie w sieci wyszukiwania Google Ads czy kanały Social Media takie jak Facebook czy Linkedin. Część z nich popełnia jednak błąd próbując samodzielnie poprowadzić kampanię w Internecie. Ich działania ograniczają się do stworzenia jej i czekania na efekty. Jednak po stworzeniu kampanii zaczyna się […]

Czytaj dalej →

Co się zmieniło?

Wczoraj Google Adwords zmieniło nazwę na Google Ads, inny jest także logotyp oraz adres URL. Co się zmieniło? Celem rebrandingu jest ujednolicenie gamy produktów, jest to istotne dla reklamodawców, od wczoraj zakup oraz optymalizacja kampanii jest możliwa z jednego miejsca. Dodatkowe reorganizacje: – powstaje Google Marketing Platform – Narzędzie DoubleClick łączy się z Analytics 360 […]

Czytaj dalej →

Czym w ogóle jest Google Adwords? Zacznijmy od podstaw ;)

Jest to rodzaj reklamy internetowej typu Pay Per Click, czyli płacimy za nią nie w momencie jej wyświetlenia, ale dopiero za kliknięcie linku lub baneru, który przekierowuje nas do konkretnej strony internetowej. Od tego momentu zaczyna się analiza prowadzonej kampanii, weryfikowanie wyników reklam, dostosowywanie budżetu. Dlaczego reklama w Google Adwords jest bardzo dobrą inwestycją? ✅ […]

Czytaj dalej →

Cześć ! Miło, że tu jesteś

Może na początek kilka słów o mnie, mam na imię Piotr i jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads i Analytics. Tworzę kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads. Zajmuję się również analityką prowadzonych kampanii, dzięki wykorzystaniu narzędzi analitycznych, które dostarczają wielu cennych informacji o skuteczności prowadzonych kampanii. Skomplikowane? Postaram się wyjaśnić w kolejnych postach jak „ugryźć” […]

Czytaj dalej →