Blog

Najczęściej popełniane błędy w Google Ads

Najczęściej popełniane błędy w Google Ads przez początkujących

Jeśli poznajesz dopiero Google Ads zapewne zauważyłeś, że jest wiele rzeczy do skonfigurowania i problemów do rozwiązania. Niektóre z błędów, jakie napotkasz podczas tworzenia swojej kampanii wpływają na budżet Twojej kampanii. Zebrałem 5 wspólnych błędów, jakie najczęściej muszą rozwiązać osoby, które zaczynają swoją przygodę z Google Ads. 1. Kierowanie reklam na źle dopasowaną stronę docelową […]

Czytaj dalej →
Google Analytics w czasie rzeczywistym

Analiza danych w czasie rzeczywistym

Przetrwanie na rynku jest obecnie bardzo trudne z uwagi na stale rosnącą konkurencję. Niezależnie czy prowadzimy działania reklamowe oferując swoje usługi, czy prowadzimy sklep online. Trudno jest rozwijać swoją firmę i docierając do klientów za pomocą sieci, jeśli nie śledzimy, nie analizujemy i nie raportujemy danych naszej strony.  Najprostszym sposobem, żeby to zmienić jest korzystanie […]

Czytaj dalej →

Jak wybrać najlepszą platformę reklamową dla swojej firmy

W momencie, kiedy Twoja firma pojawia się na rynku, szukasz miejsca, w którym możesz reklamować swoją firmę online. Z początku może to być trudne zadanie. Świat marketingu internetowego jest ogromny, mamy do wyboru wiele miejsc, w którym możemy pokazać światu naszą firmę. Każdy ma swoje zdanie na temat reklamy w internecie. Jedna osoba powie, że […]

Czytaj dalej →

Jak zoptymalizować stronę, żeby zwiększyć ilość konwersji?

Nie ma co ukrywać, dobrze zaprojektowana strona docelowa potrafi zdziałać cuda dla Twojej firmy. Strony docelowe pojawiają się w płatnych wynikach wyszukiwania kampaniach Google Ads oraz w organicznych wynikach wyszukiwaniach. Zwiększają współczynnik konwersji i ogólny zwrot z inwestycji. Stworzenie strony, która będzie „sprzedawała” Twój produkt czy usługę wymaga znacznie więcej czasu i zaangażowania niż wybór […]

Czytaj dalej →

Kierowania reklam do odbiorców B2B w mediach społecznościowych

Kanały social media są doskonałym miejscem do nawiązania kontaktu dla marek B2C z obecnymi odbiorcami i skierowaniu swojej oferty do nowych potencjalnych klientów. Z drugiej strony dla niektórych firm z sektora B2B kierowanie swojej oferty na kanały social media, może przysporzyć wielu trudności. Jak właściwie kierować swoją ofertę na kluczowe segmenty klientów? Jak te osoby […]

Czytaj dalej →

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki stronie internetowej?

Posiadasz stronę internetową, która nie przyciąga Klientów? Sprawdź jak to zmienić ! Zdecydowana większość firm ma własną stronę internetową, jest to pewnego rodzaju norma, standard w dzisiejszych czasach. Problem w tym, że nie każda firma jest w stanie zdobyć Klientów  za jej pomocą. Dlaczego?  Zaproponuję Ci jak zmienić swoją witrynę w narzędzie sprzedaży! Przyczyn braku […]

Czytaj dalej →

Reklama lokalna: 3 sposoby na rozwój

Niezależnie od tego co robisz, czy naprawiasz samochody w swoim garażu, czy prowadzisz małą kawiarnię, każdego dnia próbujesz zwiększyć swoje przychody. W związku z tym musisz być kreatywny w reklamach Google Ads, jeśli chcesz uzyskać najwięcej korzyści i wyprzedzić swoją konkurencję.  Poniżej przedstawiam Wam trzy sposoby rozwijania swojej firmy za pomocą lokalnych reklam Lublin.  1. […]

Czytaj dalej →

Prawidłowa budowa struktury kampanii Google Ads

Prawidłowo zbudowana kampania Google Ads, może pomóc w osiągnięciu wielu celów biznesowych poprzez zwiększenie przychodów i świadomości marki. Zanim jednak rozpoczniemy budowę struktury kampanii, musimy upewnić się, że wiemy jakie mamy cele biznesowe i w jaki sposób reklamy Google pomogą nam je osiągnąć. Odpowiadając sobie na pytania: Kiedy użytkownicy odwiedzają moją witrynę i co chcę, […]

Czytaj dalej →

Czy konieczna jest optymalizacja kampanii Google Ads?

Wiele firm szuka nowych klientów w Internecie. Do tego celu wykorzystują kampanie w sieci wyszukiwania Google Ads czy kanały Social Media takie jak Facebook, Linkedin czy Instagram. Część z nich popełnia jednak błąd próbując samodzielnie poprowadzić kampanię w Internecie. Ich działania ograniczają się do stworzenia jej i czekania na efekty. Jednak po stworzeniu kampanii zaczyna […]

Czytaj dalej →

Co się zmieniło?

Wczoraj Google Adwords zmieniło nazwę na Google Ads, inny jest także logotyp oraz adres URL. Co się zmieniło w Google AdWords? Celem rebrandingu jest ujednolicenie gamy produktów, jest to istotne dla reklamodawców, od wczoraj zakup oraz optymalizacja kampanii jest możliwa z jednego miejsca. Dodatkowe reorganizacje: – powstaje Google Marketing Platform – Narzędzie DoubleClick łączy się […]

Czytaj dalej →